مد و استایل بانوان

تولید شلوار جین از گذشته تا کنون

تولید شلوار جین از گذشته تا کنون

در مقاله گذشته در مورد فن آوری های عصر جدید که باعث شده تولیدی پوشاک ها پیشرفت های زیادی داشته باشند برای شما عزیزان صحبت کردیم. در این مقاله می خواهیم در مورد یک لباس محبوب ( لباس های جین) برای شما عزیزان مقاله ای را ارائه دهیم با ما همراه باشید…

 می دانیم که جین همیشه در هر کمد لباسی جز لباس های مورد علاقه همه بوده است. لباس های جین با داشتن یک تاریخ غنی همواره یک بر صنعت مد حاکم بوده است. با این حال، شلوار جین هنوز هم جزو اولین انتخابات ماست وقتی که برای خرید به مغازه ها می رویم. تولیدی پوشاک هایی که به تولید لیاس های جین می پرداختند در چند دهه گذشته شاهد سیر نزولی پیشرفت در این زمینه شدند اما در دو دهه گذشته این صنعت باز پیشرفت های خود را از سر گرفته است.

تولیدی پوشاک هایی که در گذشته لباس های جین تولید می کردند به دلیل با دوام بودن و سبک بودن و جنس مرغوب آن معروف و محبوب بودند اما امروزه تولیدکنندگان جین کیفیت لباس های خود را پایین آورده اند. تولید کنندگان پوشاک جین برای بالا نگهداشتن تقاضا برای جین سرعت و کاهش هزینه را در اولویت قرار دادند.

جین امروز، نازک تر، با کیفیت پایین تر و کاملا دور از دوام و در عین حال مورد علاقه همه است. امروزه اکثر تولیدی پوشاک ها روی جین سرمایه گذاری کرده اند. اما چرا آن را ارزشمند نمی کنیم؟

اما هنوز هم چند برند تولیدی پوشاک جین که هنوز کیفیت و دوام خود را حفظ کرده اند وجود دارند. گرچه آن ها کمی گران هستند اما در دراز مدت مقرون به صرفه تر هستند.

لوی استراوس، یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان پوشاک لباس های جین آمریکایی است و طی یک دوره این تولیدی پوشاک به شهرت جهانی خود رسید.در ابتدا جین آبی لوی به دلیل دوام زیاد در بین کارگران رواج پیدا کرد. بعد ها این برند تولیدی پوشاک به لباس پیشرو در لباس مردانه تبدیل شد.

WRANGLER یک برند دیگر تولیدی پوشاک آمریکایی است که در سال 1904 تاسیس شد. این برند به دلیل نوآروی در بخش جین گاو جین گاوچران و لباس کار در صنعت پوشاک مشهور شده است. این برند تلاش کرده است تا جز یکی از بهترین برندهای جین در بازار باشد. این برند طیف وسیعی از رنگ ها و طرح ها را دارد.

تولیدی پوشاک برند بعدی دیزل است. تولیدی پوشاک جین دیزل یک برند ایتالیایی است و بنیان گذار آن در سال 1987 آن را تاسیس کرد. این مارک یکی از بهترین و گران ترین مارک های مد جین در جهان است. این تولیدی پوشاک صاحب برند در کنار جین، به تولید کاپشن ، لباس زنانه و سایر پوشاک ها گسترش پیدا کرد.

برند تولیدی پوشاک دیزل به دلیل کیفیت بالا، تناسب کامل و در عین حال راحتی فوق العاده به شهرت جهانی رسیده است. این برند هم چنین به دلیل تبلیغات چشم نوازی که انجام می دهد به شهرت کامل رسیده است.