مد و استایل بانوان

برای انتخاب لباس مجلسی و اسپرت زنانه و مردانه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای انتخاب لباس مجلسی و اسپرت زنانه و مردانه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

نکات مهم برای انتخاب لباس مجلسی و اسپرت زنانه و مردانه

امروزه انواع لباس ‌زنانه و مردانه با سلایق مختلف وجود دارند که همیشه از پوشیدن آن‌ها لذت می‌بریم. البته بسیار ارزشمند است که بتوانیم با یک فرم لباس به راحتی در یک شام کاری جدی یا مهمانی شرکت کنیم. در این صورت چند نکته مهم در انتخاب لباس مجلسی و اسپرت زنانه و مردانه نمایان می شود که در این مقاله به آنها می پردازیم.

انتخاب پارچه در هنگام خرید لباس چقدر مهم است؟

اولین نکته مهم در انتخاب لباس مجلسی و اسپرت زنانه و مردانه پارچه لباس است. ده‌ها نوع پارچه را که از عوامل تعیین‌کننده کیفیت و جایگاه آن‌ها هستند، می توانیم در اطراف خود مشاهده کنیم. پارچه طیف گسترده ای از نخ تافته پارچه ابریشمی کتان ساتن پنبه ای و بسیاری از گزینه های دیگر است؛ یک لباس کامل نخی برای مراسم های رسمی تر یا یک لباس بلند ساتن همراه با شال و روسری برای یک مهمانی شام. یک لباس پارچه ای ضخیم مشکی و بلند را با کمر بریده برای لباس زنانه و مجلسی زنانه تصور کنید. این باعث می شود شما در تمام مهمانی بدرخشید.

اهمیت فصل در هنگام پوشیدن لباس چیست؟

شاید یکی از مهم ترین نکات هنگام انتخاب شومیز و مجلسی، آب و هوا، یعنی فصل باشد. در تابستان، روی آوردن به پارچه ‌هایی که عرق را جذب می‌کنند، بسیار منطقی‌تر است، در حالی که در ماه ‌های زمستان، بسیار منطقی‌ تر است که به پارچه‌ هایی روی بیاوریم که گرم‌ تر هستند، مانند پشم مخمل. بنابراین، از راحتی لباس دست نخواهید کشید، بلکه از سردی یا تعریق زیاد نیز جلوگیری خواهید کرد.
موضوع الگو نیز وجود دارد که از هر چیز دیگری مهم تر است. در تابستان در ویترین های اطراف مان تاپ و تیشرت زنانه گلدار رنگارنگ و طرح دار می بینیم. در زمستان، به دلیل هوای سرد، چنین الگوهایی در قفسه بندی قرار می گیرند و رنگ های آبی تیره، خاکی مشکی و پارچه های بافتنی ضخیم تر جای آن ها را می گیرند. با این حال، در زمستان نباید از رنگ ها هراس داشته باشیم. البته ممکن است لباس‌هایی با طرح‌های گلدار زیاد باشد، اما در نظر داشته باشید که با یک لباس تک رنگ استایل خود را تقویت کنید. به عنوان مثال، پوشیدن لباس تک رنگ نارنجی یا قرمز از سر تا پا اگرچه عجیب است، بسیار شیک خواهد بود.

انتخاب لباس مجلسی و اسپرت مردانه

پوشاک مردانه از برندهای مختلف برای هر بودجه ای در بازار وجود دارد. با ایجاد سبک های مختلف ترکیب لباس مردانه جذابیت خود را افزایش دهید. جدا از محصولاتی که نیاز دارید، با لباس های مردانه شیک می توانید در محیط هایی که وارد می شوید جلب توجه کنید. استایلی را می توان خلق کرد که هم در لباس های روزمره و هم در محیط های رسمی خود به چشم بیایید. شما می توانید مدل های زیادی را متناسب با سلیقه خود پیدا کنید. قطعاتی برای هر اندام، سلیقه و سبکی وجود دارد. شما می توانید محصولاتی را انتخاب کنید که متناسب با اندام شما باشد و بر زیبایی شما بیفزاید.

چگونه بهترین لباس مجلسی زنانه و مردانه را انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین لباس مجلسی زنانه و مردانه را انتخاب کنیم؟

مدل لباس تان را با اکسسوری تکمیل کنید

در انتخاب مدل اکسسوری مردانه باید به سازگاری آن با لباس توجه کرد. مثلا می توانید از یک دستبند یا گردنبند زنجیری استفاده کنید که می توانید با هر سبک لباسی از آن استفاده کنید. یا اگر به دنبال اکسسوری برای استفاده در مراسم خاص هستید، دستبندهایی با سنگ انتخاب کنید. اکسسوری های مردانه باید انتخاب شوند که با ترکیب لباس های مردانه همخوانی داشته باشند .
مدل لباس های متناسب با استایل خود را با اکسسوری های مردانه مختلف تکمیل کنید. بیشترین استفاده از اکسسوری مردانه مانند جوراب، کمربند، دستبند، گردنبند، کراوات، عینک و کلاه است. به جز این؛ محصولاتی مانند ساعت مچی، کیف پول، جوراب و دستمال جیبی نیز موجود است. اگر می خواهید برای یک مرد هدیه بخرید، ست اکسسوری مردانه می توانید هدیه مناسبی باشد.
در انتخاب اکسسوری های مد روز باید به ترکیب لباس های مردانه توجه کرد. برخی از اکسسوری ها برای مدل های شیک لباس مردانه و برخی برای ترکیب های استایل اسپرت مناسب هستند. هنگام خرید ست اکسسوری مردانه برای خود یا عزیزتان باید به این توجه کنید که هم کاربردی و هم شیک باشد. محصولات گردنبند مردانه جزو پرکاربردترین اکسسوری ها هستند.
در عین حال امروزه مدل های دستبند مردانه نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید این محصولات را در مواد مختلفی پیدا کنید. در میان محصولات اکسسوری مردانه طلا، گردنبندهای زنجیری در ست های مختلف معمولاً از پرطرفدارترین ها هستند. اکسسوری مردانه نقره ای نیز اغلب انتخاب می شود. به خصوص دستبند نقره یکی از پرکاربردترین مدل های اخیر آقایان است. ساعت‌ها از جمله محصولات ضروری در استفاده از اکسسوری‌های مردانه هستند. شما می توانید محصولات ساعت مردانه را در هر سبکی مناسب برای هر ترکیبی در صفحه ما بیابید.

مدل لباس مردانه

مردها هم به اندازه خانم ها می خواهند در لباس پوشیدن یک استایل پیدا کنند. مدل لباس مردانه با توجه به سبک متفاوت است. مدل های لباس مردانه جوان با استایل های اسپرت بیشتر خودنمایی می کند. پیراهن های گشاد امروزه جزو پرکاربردترین مدل های لباس مردانه جوان هستند. محصولات تیشرت مردانه برندهای ورزشی را در مدل های ترند لباس مردانه جوان می بینیم. پوشیدن شورت باری زیر تیشرت های پولو یکی از رایج ترین ترکیب های لباس مردانه اخیر است. کفش های اسپرت را می توان زیر این ترکیب پوشید. وقتی صحبت از لباس های تابستانی مردانه به میان می آید، پیراهن های مردانه راحت و شیک را می بینیم که از پارچه های مختلف تابستانی ساخته شده اند.
در بین مدل های لباس مردانه، لباس مردانه کلاسیک انتخاب کسانی است که ظرافت خود را به خطر نمی اندازند. برای مردانی که به لباس های رسمی علاقه دارند، ضروری است، ترکیب های زمستانی و تابستانی با تکه های مختلف در لباس های کلاسیک ایجاد شود. لباس مردانه کلاسیک انتخاب کسانی است که دوست دارند کاریزماتیک و شیک به نظر برسند. برای زیبایی چشم نواز می توانید ترکیباتی مناسب برای بدن خود ایجاد کنید.

ژاکت کلاسیک مردانه

محصولات ژاکت مردانه برای سبک لباس مردانه کلاسیک ضروری هستند. ژاکت به مرد هویت رسمی می دهد. کت های سبک کلاسیک را با شلوارهای هم سبک ترکیب کنید. با پوشیدن شلوار جین زیر ژاکت می توان به یک ظاهر غیر رسمی تجاری دست یافت. این به شما اجازه می دهد تا در هر محیطی که وارد می شوید استایل رسمی خود را منعکس کنید. از مدل های ژاکت مردانه شیک نیز می توان برای به تصویر کشیدن استایل تجاری استفاده کرد. شما می توانید با پوشیدن یک ژاکت شیک، با شلوار جین و کفش های کتانی، یک استایل غیر رسمی کسب کنید.
این امکان وجود دارد که با تکمیل این ظاهر با انواع محصولات اکسسوری مردانه بر ظرافت خود بیافزایید. محصولات را می توان طوری انتخاب کرد که استایل تان را در لباس بیرونی شما منعکس کند. سبک شما هر چه باشد، می توانید انواع مانتو را در صفحه ما پیدا کنید. همچنین می توانید محصولی را پیدا کنید که سبک شما را منعکس کند و مناسب شما باشد، چه اسپرت باشد و چه کلاسیک.

استایل وینتیج

در بین مدل های لباس مردانه که اخیرا بسیار مد شده اند، به استایل وینتیج برمی خوریم. وینتیج لباس اصلی است که از گذشته آمده و هنوز هم استفاده می شود. لباس مردانه وینتیج یک سبک لباس کاملا متفاوت است. لباس هایی که در دوره هایی مانند 1960 تا 1980 استفاده می شود، لباس های وینتیج نامیده می شود. امروزه می توان با ادامه سبک لباس های قدیمی به یک استایل وینتیج دست یافت. با تکمیل لباس های وینتیج با کفش و اکسسوری، می توانید این سبک را داشته باشید. در زمان های اخیر از کلاه و دستکش سبک بریتانیایی برای این سبک استفاده شده است.
امروزه رنگ های زمین و طبیعت در محصولات لباس های قدیمی دیده می شود. مثلا با پوشیدن یک ژاکت چهارخانه روی شلوار رنگ شتری می توان ظاهری قدیمی به دست آورد. ترکیب خود را با یک محصول اکسسوری مردانه مانند فدورا کامل کنید. جلیقه یکی از مهم ترین بخش های سبک وینتیج است. یک جلیقه خاکی برای پوشیدن روی شلوار جین ظاهری قدیمی به شما می بخشد.
سبک وینتیج را که به راحتی می توانید با یکی دو تکه مانند کلاه یا جلیقه مناسب ترندهای مد دوران قدیم بسازید، به راحتی می توانید در مراسم عروسی، نامزدی و مهمانی های خاص استفاده کنید. جدای از این، محصولات وینتج اسپرت نیز توجه ما را به خود جلب می کند. به خصوص در تیشرت ها، سبک وینتیج در محصولات لباس مردانه جوان دیده می شود. می توان انواع مختلفی از محصولات را پیدا کرد که برای جوانانی که به سبک وینتیج علاقه دارند جذاب باشد، مانند تیشرت هایی در مدل های چاپ شده، آستین دار یا اسپرت.
شما می توانید مدل های تیشرت اسپرت آستین بلند، آستین کوتاه و یقه پولو از برندهای مختلف را با شلوار جین یا شورت برمودا ترکیب کنید. در میان محصولات اکسسوری مردانه، کلاه و کمربندهای وینتیج نیز خودنمایی می کنند. محصولات سوئیشرت پرینتیج نیز اخیراً به طور مکرر مورد استفاده قرار می گیرند. شما همچنین می توانید استایل خود را با پیراهن و شورت در سبک لباس مردانه قدیمی ایجاد کنید. از سوی دیگر، کت های چرمی از جمله اقلام ضروری در کمد لباس مردانی هستند که عاشق استایل چرم هستند.

انتخاب لباس مجلسی مناسب بر اساس فرم بدن های مختلف

انتخاب لباس مجلسی مناسب بر اساس فرم بدن های مختلف

ترند در سبک لباس مردانه

اخیراً رنگ های بسیار پر جنب و جوشی در ترند لباس های مردانه ظاهر شده اند. کت و شلوارهایی در رنگ های بنفش، قرمز و زرد از جمله محصولات مورد علاقه این فصل هستند. کت و شلوار مشکی یکی از موارد ضروری در کمد لباس شماست. شلوارهای گشاد که با الهام از برندهای معروف طراحی شده اند امروزه اغلب استفاده می شوند. شلوارهای گشاد را می توان با مدل لباس های کلاسیک مردانه نیز تطبیق داد و با ژاکت کش باف پشمی یا پیراهن ترکیب کرد. شلوارهای پارچه ای گشاد با راحتی و ظرافت خود جلب توجه می کند.

لباس های مینیمالیستی

در میان لباس های شیک مردانه، طرح های مینیمالیستی نیز خودنمایی می کنند. تاپ کت هایی با برش تیغ مانند و متناسب با بدن هنوز هم جزو محصولات مد روز پوشاک مردانه هستند. اگر می خواهید سبک لباس مردانه راحتی داشته باشید، می توانید سویشرت، پیراهن کتان و یقه باریک را با کت و شلوار اسپرت ترکیب کنید. ژاکت و لباس بافتنی ظریف نیز در میان محصولات مد روز در ایجاد ترکیب لباس مردانه جای خود را گرفته اند. لباس بافتنی که اکنون حتی با شلوارهای پارچه ای نیز استفاده می شود را می توان با لباس های اسپرت نیز ترکیب کرد. کت های چرم کلاسیک از جمله مدل های شیک پوشاک مردانه هستند. کاپشن های چرمی که با سبک کلاسیک نیز استفاده می شوند، یکی از محصولات مفید هستند که می توانید روی آن سرمایه گذاری کنید.

در پوشاک مردانه چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

وقتی صحبت از لباس مردانه می شود، باید به خرید لباس های متناسب با اندام توجه کرد. محصولی که خریداری می کنید باید متناسب با اندام و همچنین سلیقه شما باشد. در عین حال، مهم است که قطعاتی را انتخاب کنید که متناسب با سبک لباس شما باشند. توصیه می کنیم محصولاتی را انتخاب کنید که بتوانید با لباس هایی که از قبل در کمد لباس خود دارید ترکیب کنید.

چه رنگ هایی با لباس های مردانه سازگار است؟

هنگام ایجاد یک سبک لباس مردانه، باید به هارمونی رنگ توجه کرد. مثلا اگر تیشرت زرد می پوشید، شلوار انتخابی باید به رنگ های جین یا خاکی باشد. بقیه را طبق سلیقه خود قطعات را تکمیل کنید. با این حال توصیه می کنیم از ترکیب رنگ های یکسان یا ناسازگار خودداری کنید. هر چیزی که زیر آن بپوشید، یک پیراهن یا تیشرت ساده سفید یا مشکی همیشه یک نجات دهنده است.

نکاتی برای خرید لباس مجلسی و اسپرت

نکاتی برای خرید لباس مجلسی و اسپرت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *